Kia Cee'd 2.0d MT (140 л.с.)
Показать другие модификации
Объем багажника максимальный 1664 , л
Объем багажника минимальный 534 , л
Дорожный просвет 150 , мм
Количество мест 5
Длина 4470 , мм
Количество дверей 5
Ширина 1790 , мм
Колея задняя 1544 , мм
Тип кузова Универсал 5 дв.
Высота 1490 , мм
Колея передняя 1546 , мм
Колесная база 2650 , мм
Количество клапанов на цилиндр 4
Расположение двигателя переднее, поперечное
Наличие турбонаддува турбонаддув
Тип двигателя Дизель
Газораспределительный механизм DOHC
Количество цилиндров 4
Топливо ДТ
Расположение цилиндров рядное
Степень сжатия 17,3
Система питания двигатель с неразделенными камерами сгорания (непосредственный впрыск топлива)
Крутящий момент 304 , н*м
Мощность 140 , л.с.
Объем двигателя 1991 , см³
При оборотах 1800
Тип КПП Механическая
Привод Передний
Кол-во передач 6
Задние тормоза дисковые
Передние тормоза дисковые вентилируемые
Размер дисков 6.0j x 16"
Снаряженная масса автомобиля 1509 , кг
Время разгона (0-100 км/ч) 10,5 , с
Допустимая полная масса 1970 , кг
Максимальная скорость 205 , км/час
Размер шин 205/55/R16
Объем топливного бака 53 , л
Расход топлива в городе на 100 км 7,5 , л
Расход топлива на шоссе на 100 км 4,5 , л
Расход топлива в смешанном цикле на 100 км 5,6 , л
Тип передней подвески независимая, пружинная
Тип задней подвески независимая, пружинная
Mel. I. Мукачево
Авто куплена в кінці 2008р. нове в салоні. Вибирав між астра h, але вона була дорожча на 1000$, а комплектація бідніша. Октавія дорожча, а не було навіть магнітафона, лиш аудіопідготовка. З допів нічого не установлювалось. На даний момент проблем абсолютно ніяких, зводиться з першого разу при любій температурі, все працює. По підвіску були поміняні всі амортизатори на пробігу 100+, також перебирав стартер, був скрип при заводці авто. Підвіска занадто жорстка, хотілося б помякше, але управляється авто класно. Непередбачуваних поломок не було, різні різинки в підвісці я не рахую. Масло мінялося раз в 10 тис., проблем з мотором ніяких. Досить посередня шумоізоляція. З погляду ціна-якість мені попався супер екземпляр)
21 / 10 / 2019
Віталій Київ
Брав весною 17 року, вибирав серед хетчбеків с-класу в конкурентах: ford focus (здався замалий салон), renault megane (на тей момент не було в наявності хетчбеків), chevrolet cruze (з цікавішим турбований мотором 1.4), skoda rapid (через набір опцій виходила за рамки бюджету), загалом задоволений купівлею, на СТО заїжджав тільки на регламенті ТО. - По ергономіці салону все наче добре, підлокітник так де потрібно, в дверях є ніші пів 1-1.5л води, є керування магнітолою/телефоном на рулі, верхня панель з м'ягкого пластику за два роки експлуатації нічого не скрипить. - по витраті в Києві якщо не попадати в сильні пробки виходило їхати в межах 7-7.5 при використанні кондиціонера, з постійними пробками до 8.5, за містом 6.5 якщо їхати в режимі 110-140, в ідеальних умовах з хорошим паливом режимі 90-110 виходило десь ~5.5-6, в середньому 7-7.5., повного бака вистачає на 600-650км. - при швидкості 150-160 все ще комфортно водиться в плані управління, але вже починає ревіти двигун, до цієї швидкості чути більше колеса. - двигуна вистачає в повсякденному використанні, при повному завантаженні 4 людини плюс вантаж, без проблем долали як карпатські так і австрійські серпантини. - при складанні задніх сидінь багажник дозволяє перевозити великі предмети, за час експлуатації зміг здійснити 2-а переїзди своїми силами (без виклику вантажівки), перевезення акрилової ванни 170x70 тощо. - "Багата комплектація" підігрів руля та передніх сидінь, підсвічування зони повороту, круїз контроль, hands free, складання задніх сидінь 1/2, підлокітник, usb + 2 підкурювачі/зарядки, 2-x зонний кліматконтроль (якого вистачає), електричне управління дзеркал і т.п. - за час експлуатації потерся шкіряний руль, та шкіра на важелі коробки передач. - низький кліренс ловив напливи дорожнього полотна декілька разів (по неуважності) захистом двигуна, доставив кольчугу відразу при купівлі.
18 / 11 / 2018
Юрий Буча

Це вже мій другий сід в універсалі, на попередньому проїхав 55тис за 3, 5 роки. Рестайлова модель відрізняється від попередньої поворотами на дзеркалах, протитуманками і дзеркалими що складаються вже в міді. перше і 3є для мене було досить важливо :) тому це був додатковий плюс. З варіантів що розглядались була октавія в універсалі, фокус вагон, 307sw, леон експірієнс. Октавію потрібно було чекати 3 місяці, у фокуса захлива якість матеріалів і дубовий пластик, у пежо дохлий дизель, хоча в іншому авто сподобалось, а у леона були в наявності тільки моделі вартістю ближче зо 40к. Тому зупинився знов на сіді. Авто подобається, хоча модель вже продається 4й рік, модель виглядає актуальною. В русі все тихо, десь до 150 абсолютно комфортно в салоні тиша, дизель тяговитий Підвіска більш м"яка ніж в попереднього сіда, але якраз із-за цієї м"якості з"явилась вертикальна розкачка на поганих дорогах. З речей які кумарять дружину неможливість відрегулювати нормально клімат, він або дме сильно або зовсім треба перекривати. На нерівних дорогах з коліями постійно чимось стукаюсь, тому треба проїжджати повільно :/ чим саме не знаю, доступу до ями ще не було побачу, відпишу пізніше. Але загалом авто задоволений, мінімальні незручності доставляє лише кліренс.

Плюсы:

Ціна, надійність, якість матеріалів.

Минусы:

До мінусів можна віднести кліренс 140.

07 / 03 / 2017
Материалы сайта доступны только подписчикам. Жми лайк и подписывайся!
Вход на сайт
E-mail
Пароль
E-mail
После отправления, в течении 5 минут к Вам на почту придут инструкции по восстановлению пароля.
Новый пользователь
E-mail
Пароль